15 січня 2020
21.02.2020
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення допомоги при усиновленні дитини управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
|
|
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
16100, Чернігівська обл., Сосницький р-н, смт Сосниця, вул. Освіти, б. 15 |
|
||
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Пн, Вт, Ср, Пт з 08.00-17.00 Чт з 08.00-20.00 Сб з 08.00-13.00 Нд - вихідний |
|
||
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
т. 04655-2-16-77; електронна адреса: sosn@cg.gov.ua |
|
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||||||
4 |
Закони України |
Закони України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003 № 1058-IV; „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій” від 03.10.2017 № 2148-VIII |
||||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1098 „Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату” |
||||
Умови отримання адміністративної послуги |
||||||
6 |
Підстава для отримання |
Особа, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу |
||||
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява; документ, що посвідчує особу; інформація про адресу зареєстрованого місця проживання (адресу фактичного місця проживання); документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; довідка про наявний трудовий стаж, видана органами Пенсійного фонду України; декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги; копія рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною); інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги (зазначається в декларації про доходи та майновий стан). Для призначення допомоги за місцем фактичного проживання, до заяви додається довідка про неотримання такої допомоги в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання |
||||
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються особою особисто |
||||
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
||||
10 |
Строк надання |
Рішення про призначення тимчасової допомоги або про відмову у призначенні тимчасової допомоги приймається органом соціального захисту населення протягом десяти календарних днів з дня звернення за призначенням такої допомоги |
||||
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”; особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень; особа працює, провадить іншу діяльність, пов’язану з отриманням доходу; за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім’ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо); у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. м на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. м на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм) |
||||
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення / відмова в призначенні тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату |
||||
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Про відмову у призначенні тимчасової допомоги орган соціального захисту населення письмово повідомляє особі, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення |
||||
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення житлових субсидій управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення допомоги при народженні дитини управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення допомоги на дітей одиноким матерям управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення державної соціальної допомоги на догляд управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства та дитиною з інвалідністю
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
|
|||||
1 |
Місцезнаходження |
16100, Чернігівська обл., Сосницький р-н, смт Сосниця, вул. Освіти, б. 15 |
|
||
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Пн, Вт, Ср, Пт з 08.00-17.00 Чт з 08.00-20.00 Сб з 08.00-13.00 Нд - вихідний |
|
||
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
т. 04655-2-16-77; електронна адреса: sosn@cg.gov.ua |
|
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||||
Закони України |
Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” від 16.11.2000 № 2109-IІІ (зі змінами) |
|
|||
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 „Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754 (зі змінами); наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920 |
|
|||
Умови отримання адміністративної послуги |
|||||
Підстава для отримання |
Потреба в постійному сторонньому догляді |
|
|||
Перелік необхідних документів |
Для призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства I групи подається: заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства чи копію паспорта особи з інвалідністю з дитинства з відомостями про місце проживання; іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання; якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подається також копія рішення про встановлення опіки чи піклування та довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання. Для призначення надбавки на догляд одинокі особи з інвалідністю з дитинства II–III груп подають: заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); довідку про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства чи копію паспорта особи з інвалідністю з дитинства з відомостями про місце проживання; висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу щодо потреби у постійному сторонньому догляді; іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання; якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подаються також копія рішення про встановлення опіки чи піклування та довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання. Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю законний представник подає (крім одиноких матерів): заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); оригінал та копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю; довідку про спільне проживання дитини з інвалідністю з одним з батьків, усиновителем, опікуном, піклувальником, видана уповноваженим органом за місцем проживання; копію трудової книжки, довідку з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна, довідку органу державної податкової служби про доходи за останній звітний період (рік), а в разі відсутності трудової книжки – лише зазначені довідки; довідку з місця навчання дитини; рішення про встановлення опіки чи піклування над дитиною з інвалідністю (для опікунів і піклувальників дітей з інвалідністю); рішення про усиновлення (для усиновлених дітей); іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання. Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю одинока мати подає: заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); оригінал та копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю; оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в уповноважених органах як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини з інвалідністю, на яку призначається надбавка на догляд; довідку про спільне проживання з дитиною з інвалідністю, видану відповідним органом за місцем проживання (при неможливості отримати таку довідку уповноважений орган здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів); рішення про усиновлення (для усиновлених дітей); довідку з місця навчання дитини; іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання |
|
|||
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги, подаються особою з інвалідністю з дитинства або законним представником дитини з інвалідністю до 18 років, який постійно проживає та здійснює догляд за нею |
|
|||
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
|
|||
Строк надання |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами. Надбавка на догляд до державної соціальної допомоги оформлюється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача та надається на термін призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги |
|
|||
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання документів до заяви не в повному обсязі; виявлення в поданих документах недостовірної інформації; заява подана особою, яка не має права на призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги |
|
|||
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги / відмова в призначенні надбавки на догляд |
|
|||
Способи отримання відповіді (результату) |
Надбавку на догляд до державної соціальної допомоги можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень |
|
|||
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення державної соціальної допомоги по догляду за хворою дитиною
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
|
|
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
16100, Чернігівська обл., Сосницький р-н, смт Сосниця, вул. Освіти, б. 15 |
|
||
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Пн, Вт, Ср, Пт з 08.00-17.00 Чт з 08.00-20.00 Сб з 08.00-13.00 Нд - вихідний |
|
||
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
т. 04655-2-16-77; електронна адреса: sosn@cg.gov.ua |
|
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||||||
4 |
Закони України |
Закон України „Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” від 20.10.2014 № 1706-VII |
||||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 „Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” |
||||
Умови отримання адміністративної послуги |
||||||
6 |
Підстава для отримання |
Наявність чинної довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи; переміщення з тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, або відсутність житла у зв’язку з його зруйнуванням чи непридатністю для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції або заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації; є дитиною внутрішньо переміщеної особи, яка народилася після дати початку проведення антитерористичної операції, тимчасової окупації або заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації |
||||
7 |
Перелік необхідних документів |
Для призначення грошової допомоги вперше: заява про надання грошової допомоги; паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства – документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус; копія довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб всіх членів родини; копія довідки з військової частини про залучення до проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (для військовослужбовців з числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації) (з пред’явленням оригіналу); копія довідки з місця роботи або копія іншого документа, що посвідчує зайнятість (для працездатних осіб) (з пред’явленням оригіналу); копія свідоцтва про шлюб (з пред’явленням оригіналу); копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї (з пред’явленням оригіналу); письмова згода (у довільній формі) про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних; копія довідки з уповноваженого банку, в якій зазначаються реквізити поточного рахунка уповноваженого представника сім’ї (з пред’явленням оригіналу). У разі наявності житлового приміщення, яке зруйноване або стало непридатним для проживання, додається копія акта обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), складеного комісією, утвореною районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, військово-цивільною адміністрацією, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (в разі утворення) ради, виконавчим органом ради об’єднаної територіальної громади. Для виплати грошової допомоги на малолітніх дітей, які переміщуються без супроводу батьків або осіб, які їх замінюють, додатково подаються документи, що посвідчують особу заявника та підтверджують родинні стосунки між дитиною і заявником, або документ, що підтверджує повноваження представника служби у справах дітей. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк: заява, в якій повідомляється про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім’ї, засвідчені підписом уповноваженого представника сім’ї |
||||
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються уповноваженим представником сім’ї – особисто або законним представником особи у паперовій формі |
||||
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
||||
10 |
Строк надання |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами призначають грошову допомогу або відмовляють у її призначенні. Допомога призначається на підставі рішення комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, утвореної районними, районними у мм. Києві і Севастополі держадміністраціями, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі утворення) рад. |
||||
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Заявнику може бути відмовлено у призначенні грошової допомоги у разі, коли: будь-хто із членів сім’ї (крім сімей, до складу яких входять військовослужбовці з числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь у заходах із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації) має у власності житлове приміщення / частину житлового приміщення, що розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення, крім житлових приміщень, які непридатні для проживання, що підтверджується відповідним актом технічного стану; будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Грошова допомога не призначається на члена сім’ї: який перебуває на повному державному утриманні в будинку дитини, дитячому будинку, дитячому будинку-інтернаті, психоневрологічному інтернаті, будинку-інтернаті для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, спеціальному будинку-інтернаті системи соціального захисту населення; який перебуває на повному державному утриманні в школі-інтернаті, закладі спеціалізованої освіти військового (військово-спортивного) профілю; який відбуває покарання в місцях позбавлення волі |
||||
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення грошової допомоги / відмова в призначенні грошової допомоги |
||||
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Грошова допомога перераховується уповноваженими органами на рахунки відповідних установ уповноваженого банку. Установи уповноваженого банку протягом трьох робочих днів після надходження коштів на зазначені рахунки перераховують такі кошти на банківські (поточні) рахунки відповідних уповноважених представників сім’ї |
||||
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю та „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення допомоги по вагітності та пологах управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Інформаційна картка адміністративної послуги
прийому документів для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Додаток 15
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету Сосницької селищної ради
№ 11 від 30.01.2018р
Інформаційна картка адміністративної послуги
Прийому документів для надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації
Додаток 15
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету Сосницької селищної ради
№ 11 від 30.01.2018р
Інформаційна картка адміністративної послуги
Прийому документів для надання пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу управління соціального захисту населення Сосницької районної державної адміністрації