Програма обміну для студентів
14 листопада 2016
Уряд Сполучених Штатів Америки та організація World Learning оголосили про початок конкурсу на участь у Програмі обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD Exchange Program) у 2017-2018 навчальному році.
Програма Global UGRAD передбачає фінансове забезпечення: оплату проїзду учасників програми до/із США, навчання в американському університеті, проживання й харчування, медичне страхування та щомісячну стипендію.
Дедлайн - 31 грудня 2016 р.
Вимоги до кандидатів:
• мати українське громадянство і проживати в Україні на час проведення конкурсу;
• бути старшим за 18 років на момент початку навчання у США;
• не бути студентом випускного курсу приватного або державного вищого навчального закладу; Програма Global UGRAD не може бути останнім академічним семестром програми бакалаврату;
• володіти англійською мовою на рівні, достатньому для навчання та спілкування в англомовному академічному середовищі;
• мати високий рівень академічної успішності;
• відповідати вимогам для отримання візи учасника програми обміну (J-1) для в’їзду до США;
• мати можливість почати навчання у Сполучених Штатах з серпня 2017 року (у випадку необхідності навчання на підготовчій програмі з англійської мови) або з січня 2018 року. Фіналісти конкурсу не можуть самостійно обирати дати програми чи відкладати участь у програмі на пізніший термін;
• повернутися в Україну після завершення програми.
Для участі у програмі UGRAD приймаються анкети ЛИШЕ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ. Кандидатам необхідно зареєструватися на сайті www.worldlearning.org/ugrad (http://bit.ly/1GYWApV), щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати зможуть заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн.
Кандидатам необхідно подати пакет документів, до якого входять:
• Анкета для участі у програмі обміну (всі відповіді мають бути повними, всі поля - заповнені англійською мовою);
• Копія першої сторінки закордонного паспорту;
• Два рекомендаційних листи з перекладом на англійську мову. Один рекомендаційний лист має бути від викладача чи наукового керівника з ВНЗ, другий лист може бути від іншого викладача, роботодавця, тренера, координатора колишньої програми обміну або від родини, яка прийматиме студента у США. Члени сім'ї та друзі не можуть надавати рекомендаційні листи;
• Копія залікової книжки чи витяг із залікової книжки. Документи мають бути перекладені на англійську мову й офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів;
• Офіційна довідка із зазначеним місцем та курсом навчання студента (з неофіційним перекладом);
• Атестат про закінчення повної середньої освіти для студентів першого курсу навчання (з перекладом на англійську мову, офіційно завіреним навчальною установою або бюро перекладів);
Кандидатам бажано подати:
• Офіційний сертифікат тесту TOEFL. Допускається, що на момент подання документів цей тест іще не складено;
• Додаткові документи (сертифікати, грамоти тощо).
Додаткову інформацію можна отримати електронною поштою: [email protected] або за телефоном: (+38 044) 521 50 43.
Додаткова інформація - http://bit.ly/2fKhdhh та http://www.gurt.org.ua/news/grants/35187/ .