22 лютого 2017

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2019 році

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  районної державної адміністрації за ІI квартал 2019 року

         З метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав на звернення до  органів державної   влади та дотримуючись норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», органи виконавчої влади, установи і організації та органи місцевого самоврядування району проводять значну роботу по створенню належних умов для реалізації наданого громадянам права на  звернення та отримання обґрунтованих відповідей, своєчасному і якісному вирішенню назрілих проблем.

Районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування намагаються забезпечити всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених питань.

Впродовж II кварталу 2019 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 37 звернень громадян, що на 2 звернення більше в порівнянні з аналогічним періодом  минулого року (35).

Зафіксовано 3 звернення на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2017 р. – 15 ).

Через органи влади вищого рівня протягом II кварталу 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 31 звернення,  в порівнянні з 2018 р. на 9 звернень більше.

Письмових звернень зареєстровано 6 ( в 2018 р. – 13).

За  II квартал 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 4 повторних звернення. Всі повторні звернення надійшли від особи з інвалідністю 1 групи та визнаної судом недієздатною.

Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді. З них вирішено позитивно – 33, надано роз’яснення – 15.

Загалом у  зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації порушено 48 різноманітних питань.

Аналіз питань, які порушувались у зверненнях свідчить, що найважливішими для жителів району у звітному періоді  були проблеми соціального захисту (55,4%). Громадян найбільше турбували питання нарахування та призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, щодо виплати соціальної допомоги як малозабезпеченій сім’ї.

Вирішення земельних питань склали 17,5%. Громадяни зверталися з  питань щодо отримання земельного паю та  виплати орендної плати за пай. Протягом кварталу жителі району звертались з різних комунальних питань – 13,7%. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян є незадовільний стан доріг та відновлення водопостачання.

Також звертались громадяни щодо невиплати заробітної плати працівникам навчальних закладів (4,2%). Надходили питання по вихованню дітей у сім’ї  - 4,2%. Важливим для громадян залишається вирішення побутових проблем – 2,9%. На адресу райдержадміністрації надходили  звернення щодо забруднення навколишнього середовища (2,1%).

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

Щосереди  при райдержадміністрації  діє  «гаряча» телефонна лінія громадяни – районна рада –  райдержадміністрація – громадяни. За звітній період на «гарячу лінію» звернулося 8 жителів району. Зокрема громадян цікавили питання щодо соціального захисту прав дітей та отримання соціальних виплат. На всі звернення надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш захищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

 

 

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  районної державної адміністрації за І квартал 2019 року

З метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав на звернення до  органів державної   влади та дотримуючись норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», органи виконавчої влади, установи і організації та органи місцевого самоврядування району проводять значну роботу по створенню належних умов для реалізації наданого громадянам права на  звернення та отримання обґрунтованих відповідей, своєчасному і якісному вирішенню назрілих проблем.

Районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування намагаються забезпечити всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених питань.

Впродовж I кварталу 2019 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 36 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом  минулого року (43) на 7 звернень менше.

На особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації звернулося 10 громадян (в I кв. 2018 р. – 9 ).

Через органи влади вищого рівня протягом I кварталу 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 32 звернення, в порівнянні з аналогічним періодом 2018 р. на 5 звернень більше.

Письмових звернень зареєстровано 4 ( в 2018 р. – 4), що на рівні з аналогічним періодом минулого року.

За  I квартал 2019 року до райдержадміністрації  надійшло 1 колективне звернення та 3 повторних.

Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді. З них вирішено позитивно – 40, надано роз’яснення – 6.

Загалом у  зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації порушено 46 різноманітних питань, переважна  більшість яких стосувалась соціального захисту населення (отримання соціальних виплат та субсидї, надання гуманітарної матеріальної допомоги) – 60,8%. Друге місце за актуальністю посіли вирішення земельних питань  (17,4%). Неодноразово громадяни звертались з комунальних питань (6,5%). Надходили також питання щодо неналежного виконання батьківських обов’язків  та виховання дітей у сім’ї (6,5%).

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

Щосереди  при райдержадміністрації  діє  «гаряча» телефонна лінія громадяни – районна рада –  райдержадміністрація – громадяни. За звітній період на «гарячу» телефонну лінію звернулося 8 жителів району. Зокрема громадян цікавили питання щодо призначення житлової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та готівкою для придбання твердого палива та скрапленого газу. Надходили дзвінки з питань щодо подачі документів для зміни місця голосування на виборах Президента України. Також зверталися громадяни за консультацією з питань оформлення спадщини на земельні паї.

На всі звернення надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш захищених категорій громадян - інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

 

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  районної державної адміністрації за 2018 рік

З метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав на звернення до  органів державної   влади та дотримуючись норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», органи виконавчої влади, установи і організації та органи місцевого самоврядування району проводять значну роботу по створенню належних умов для реалізації наданого громадянам права на  звернення та отримання обґрунтованих відповідей, своєчасному і якісному вирішенню назрілих проблем.

Районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування намагаються забезпечити всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених питань.

Впродовж 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 184 звернення громадян, що на 29 звернень більше в порівнянні  з аналогічним періодом  минулого року (155).

Зафіксовано 50 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2017 р. – 61 ).

Через органи влади вищого рівня протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 107 звернень, письмових звернень зареєстровано 27.

За 2018 рік до райдержадміністрації  надійшло 14 повторних та 2 колективних звернення.

Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді. З них вирішено позитивно – 156, надано роз’яснення – 28.

Загалом у зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації порушено 193 різноманітних питання. Аналіз питань, які порушувались у зверненнях, свідчить, що найбільше жителів району у звітному періоді турбували питання  соціального захисту (32,1%), а саме отримання та перерахунок субсидії, правильність нарахування державних соціальних виплат, надання матеріальної допомоги, перерахування державних соціальних виплат, відшкодування коштів на субсидію та виплата коштів у готівковій формі для придбання твердого побутового палива та скрапленого газу.

Друге місце за актуальністю посіли питання щодо аграрної політики і земельних відносин, зокрема вирішення земельних питань та отримання орендної плати за землю (25,4%).

Часто жителі району звертались з комунальних питань, а саме з питань, пов’язаних з ремонтом доріг, спилювання аварійних дерев, відновленням освітлення, ремонту водонапірних колонок.

Неодноразово на адресу районної державної адміністрації надходили звернення в яких порушувались питання охорони здоров’я.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

Щосереди  при райдержадміністрації  діє  «гаряча» телефонна лінія громадяни – районна рада –  райдержадміністрація – громадяни. За звітній період на «гарячу лінію» звернулося 16 жителів району. Зокрема, громадян цікавили питання соціального захисту прав дітей, питання щодо отримання субсидії. На всі звернення надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш захищених категорій громадян - інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

 

 

 

Довідка

про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  районної державної адміністрації за І півріччя 2018 року

 

З метою  забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав на звернення до  органів державної   влади та дотримуючись норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», органи виконавчої влади, установи і організації та органи місцевого самоврядування району проводять значну роботу по створенню належних умов для реалізації наданого громадянам права на  звернення та отримання обґрунтованих відповідей, своєчасному і якісному вирішенню назрілих проблем.

Районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування намагаються забезпечити всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених питань.

Впродовж I півріччя 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 66 звернень громадян, що на рівні з аналогічним періодом  минулого року (80) на 14 звернень менше.

Зафіксовано 20 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2017 р. – 38 ).

Через органи влади вищого рівня протягом I півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 49 звернень, в порівнянні з 2017 р. (на 18 звернень більше).

Письмових звернень зареєстровано 17 ( в 2017 р. –30).

За  I півріччя 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 1 колективне та 9 повторних звернень.

Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді. З них вирішено позитивно – 68, надано роз’яснення – 25.

Загалом у зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації порушено 95 різноманітних питань, переважна  більшість яких стосувалась соціального захисту населення 33,3% (надання матеріальної допомоги, отримання субсидії, перерахування державних соціальних виплат).

Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства (22,7%). Часто жителів району турбували питання, пов’язані з розчищенням автомобільних доріг від снігу, ремонту доріг, ремонту водонапірних колонок та питання незаконного відлову собак.

Порушувалися питання, які стосувались аграрної політики, а саме вирішення земельних питань (13,6%).

Питання охорони здоров’я становили 7,6% від загальної кількості. Громадян цікавили питання закриття поліклініки та реформування медицини, здачі донорської крові.

Неодноразово надходили звернення громадян з питань забруднення навколишнього середовища – 6,1%.

Питання  соціального захисту прав дітей становили 3,03%.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

Щосереди  при райдержадміністрації  діє  «гаряча» телефонна лінія громадяни – районна рада –  райдержадміністрація – громадяни. За звітній період на «гарячу лінію» звернулося 7 жителів району. Зокрема громадян цікавили питання щодо соціального захисту прав дітей, перерахунку субсидії, виплата коштів по субсидії на придбання твердого побутового палива, а також виплата коштів при перебування на обліку в службі зайнятості. Також були звернення щодо подальшого влаштування посиротілих дітей в сім’ю під опіку та вирішення конфліктів в сім’ї.  На всі звернення надано роз’яснення згідно чинного законодавства.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш захищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

 

Головний спеціаліст                                                                       Т. Штигайло

 

______________________________________________________________________________________________________

Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до районної державної адміністрації
за ІV квартал 2017 року

 

За 2017 рік до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 94 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом  минулого року (161) на  67  звернень менше.

Зафіксовано 61 звернення на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації.

Через органи влади вищого рівня за 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 59 звернень, в порівнянні з 2016 р. (29) на 30  звернень більше.

Письмових звернень зареєстровано 20 ( в 2016 р. – 48), на 20 звернень менше.

За  2017 рік  колективних звернень надійшло –2, повторних - 9 .

Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (58 звернень), в 2016 р. – 29, на 29 звернень більше. Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

Загалом у  зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 160 різноманітних питань, переважно щодо аграрної політики, соціального захисту, охорони здоров’я та комунального господарства.

 Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (отримання та перерахунок субсидії, правильність нарахування соціальних виплати, відновлення соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї, щодо безкоштовного харчування дітей багатодітної матері), комунального господарства (ремонт доріг, спилювання аварійних дерев, відновлення освітлення), охорони здоров’я (прохання віднайти лікаря-ендокринолога, встановлення нового обладнання ультразвукового дослідження в лікарню, реформування медицини). Також громадян турбували питання аграрної політики ( отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю) та ін.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

           Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органів запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.

 

Головний спеціаліст юридичного сектору та

по роботі зі зверненнями громадян апарату

районної державної адміністрації                                              Л.С. Савченко

__________________________________________

 

Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до районної державної адміністрації
за ІІІ квартал 2017 року

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав на звернення до органів державної влади та дотримуючись норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», органи виконавчої влади, установи і організації та органи місцевого самоврядування району проводять значну роботу по створенню належних умов для реалізації наданого громадянам права на звернення та отримання обґрунтованих відповідей, своєчасному і якісному вирішенню назрілих проблем.

За ІІI квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 37 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (24) на 13 звернень більше.

Зафіксовано 17 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації.

Через органи влади вищого рівня за III квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 12 звернень, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (8) на 4 звернення більше.

Письмових звернень зареєстровано 2 ( в 2016 р. – 16), на 14 звернень менше.

За III квартал 2017 року колективних звернень надійшло – 2, повторних також 2.

Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (11 звернень). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

Загалом у зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 37 різноманітних питань, переважно щодо аграрної політики, соціального захисту, охорони здоров’я та комунального господарства.

Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (отримання та перерахунок субсидії, правомірність нарахування соціальної допомоги одинокій матері, відновлення соціальної допомоги малозабезпеченій сім'ї ), комунального господарства (ремонт доріг, посприяти у знешкодженні шершнів), охорони здоров’я (прохання віднайти лікаря-ендокринолога, встановлення нового обладнання ультразвукового дослідження в лікарню). Також громадян турбували питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю, щодо невидачі документів на виділену земельну ділянку/

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органів запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.
 

Головний спеціаліст юридичного сектору та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Л.С. Савченко

______________________________________________________________________________________________________________

Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до районної державної адміністрації
за ІІ квартал 2017 року

За ІІ квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 35 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (87) на 52 звернення менше.

Зафіксовано 18 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2016 році – 36 звернень), на 18 звернень менше.

Через органи влади вищого рівня за II квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 10 звернень, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (29) на 19 звернення менше.

Письмових звернень зареєстровано 2 ( в 2016 р. – 31), на 29 звернень менше.

За II квартал 2017 року колективних та повторних звернень не надходило.

Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (10 звернень). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

Загалом у зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 40 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, діяльності органів місцевого самоврядування.

Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (отримання та перерахунок субсидії, надання путівки на пільгових умовах малозабезпеченій сім’ї, допомога на оздоровлення). Також громадян турбували питання отримання земельного паю, приватизація нерухомого майна, відновлення посвідчення «Мати героїня», придбання ліків за програмою «Доступні ліки».

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.
 

Головний спеціаліст юридичного сектору та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Л.С. Савченко
____________________________________________________

 

Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до районної державної адміністрації
за І квартал 2017 року

За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 45 звернення громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (91) на 44 звернення менше.

Зафіксовано 20 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2016 році – 47 звернень), на 27 звернень менше.

Через органи влади вищого рівня за 1 квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення.

Письмових звернень зареєстровано 25 (2016 р. – 44), на 19 звернень менше.

За I квартал 2017 року надійшло колективних звернень – 1. Повторних звернень надійшло – 2. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (21 звернення). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

Загалом у письмових зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 43 різноманітні питання, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.

Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту. Громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, отримання субсидії, перерахування державних соціальних виплат, відшкодувань коштів на субсидію, отримання пільг учасникам бойових дій.

Одними з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, були ремонт доріг, освітлення вулиць.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявника надано допомогу та роз’яснення порядку вирішення порушених питань.

Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органів запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.
 

Л.С.Савченко, головний спеціаліст
юридичного сектору та по роботі зі
зверненнями громадян апарату
районної державної адміністрації