Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://sosadm.cg.gov.ua/old

19 березня 2013

Як подати електронне звернення  до  Сосницької районної держадміністрації

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Електронне  звернення  до  Сосницької райдержадміністрації  можна подати  на адресу електронної пошти, а самеsosnadm_post@mail.gov.ua .

 Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».

У зверненні необхідно:

– вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;

– зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку;

– викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

– зазначити дату та електронний підпис, у вигляді проставляння заявником прізвища, ім’я та по батькові у текстовому форматі в кінці електронного звернення.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.

Звертаємо Вашу увагу, що при листуванні електронною поштою Сосницька райдержадміністрація  не приймає та не може відправляти листи на адреси, зареєстровані на серверах Російської Федерації (наприклад, mail.ru, yandex.ru, rambler.ru тощо). Враховуйте це, вказуючи електронну адресу для листування.