back

Житлово-комунальні послуги населення області продовжує отримувати у звичному порядку

19 березня 2020

Під час карантину підприємства житлово-комунального господарства Чернігівської області працюють у штатному режимі. Втім, без обмежень не обійшлося: консультування громадян проводиться в режимі онлайн, робота зі зверненнями — дистанційно. Обмеження стосуються і відвідування адміністративних будівель та центрів обслуговування клієнтів.

За словами заступника директора Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу ОДА Геннадія Луценка, підприємства – надавачі житлово-комунальних послуг самостійно вирішують, скільки працівників можуть перевести на дистанційну роботу. У такому випадку не має порушуватися безперебійне надання послуг населенню.

Аварійно-диспетчерські служби таких підприємств працюють у звичайному режимі, оперативно виїжджають на виклики та усувають аварійні ситуації, наголосив Геннадій Луценко. Для недопущення поширення коронавірусу COVID-19 він порадив жителям області вирішувати всі питання за телефонами контакт-центрів, гарячими лініями підприємств. До того ж, уся необхідна інформація висвітлена на сайтах підприємств та в особистих електронних кабінетах споживачів.

Ще раз звертаємо увагу: дистанційні сервіси допоможуть за лічені хвилини вирішити питання без черг та необхідності пересування громадським транспортом. Оплату за житлово-комунальні послуги можна провести в онлайн-режимі на електронних сервісах фінансових установ.

За інформацією Департаменту інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації