Сосницька РДА
    Анонси



















    Дані про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації

    Назад

    Довідка
    про стан роботи із зверненнями громадян,
    що надійшли до районної державної адміністрації
    за ІІ квартал 2017 року

    За ІІ квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 35 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (87) на 52 звернення менше.

    Зафіксовано 18 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2016 році – 36 звернень), на 18 звернень менше.

    Через органи влади вищого рівня за II квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 10 звернень, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (29) на 19 звернення менше.

    Письмових звернень зареєстровано 2 ( в 2016 р. – 31), на 29 звернень менше.

    За II квартал 2017 року колективних та повторних звернень не надходило.

    Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (10 звернень). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

    Загалом у зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 40 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, діяльності органів місцевого самоврядування.

    Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (отримання та перерахунок субсидії, надання путівки на пільгових умовах малозабезпеченій сім’ї, допомога на оздоровлення). Також громадян турбували питання отримання земельного паю, приватизація нерухомого майна, відновлення посвідчення «Мати героїня», придбання ліків за програмою «Доступні ліки».

    Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни та надані роз’яснення для вирішення порушених питань.

    Головний спеціаліст юридичного сектору та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Л.С. Савченко






    Довідка
    про стан роботи із зверненнями громадян,
    що надійшли до районної державної адміністрації
    за І квартал 2017 року

    За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 45 звернення громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (91) на 44 звернення менше.

    Зафіксовано 20 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2016 році – 47 звернень), на 27 звернень менше.

    Через органи влади вищого рівня за 1 квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення.

    Письмових звернень зареєстровано 25 (2016 р. – 44), на 19 звернень менше.

    За I квартал 2017 року надійшло колективних звернень – 1. Повторних звернень надійшло – 2. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

    Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (21 звернення). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

    Загалом у письмових зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 43 різноманітні питання, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.

    Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту. Громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, отримання субсидії, перерахування державних соціальних виплат, відшкодувань коштів на субсидію, отримання пільг учасникам бойових дій.

    Одними з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, були ремонт доріг, освітлення вулиць.

    Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявника надано допомогу та роз’яснення порядку вирішення порушених питань.

    Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

    Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

    Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органів запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.

    Л.С.Савченко, головний спеціаліст
    юридичного сектору та по роботі зі
    зверненнями громадян апарату
    районної державної адміністрації

    Назад




    03 Серпня 2017 11:18
    02 Серпня 2017 15:00
    11 Липня 2017 17:02
    23 Червня 2017 09:05
    22 Червня 2017 08:00
    21 Червня 2017 15:34
    08 Червня 2017 12:35
    06 Червня 2017 08:00
    02 Червня 2017 12:34
    25 Травня 2017 11:52
    18 Травня 2017 11:50
    15 Травня 2017 12:38

    Як Ви оцінюєте Президентські реформи?