Сосницька РДА
    Анонси



















    Дані про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації

    Назад

    Довідка
    про стан роботи із зверненнями громадян,
    що надійшли до районної державної адміністрації
    за І квартал 2017 року

    За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації та органи влади вищого рівня надійшло 45 звернення громадян, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (91) на 44 звернення менше.

    Зафіксовано 20 звернень на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації (в 2016 році – 47 звернень), на 27 звернень менше.

    Через органи влади вищого рівня за 1 квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення.

    Письмових звернень зареєстровано 25 (2016 р. – 44), на 19 звернень менше.

    За I квартал 2017 року надійшло колективних звернень – 1. Повторних звернень надійшло – 2. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

    Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії (21 звернення). Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

    Загалом у письмових зверненнях що надійшли до райдержадміністрації порушено 43 різноманітні питання, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, освіти.

    Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту. Громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, отримання субсидії, перерахування державних соціальних виплат, відшкодувань коштів на субсидію, отримання пільг учасникам бойових дій.

    Одними з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, були ремонт доріг, освітлення вулиць.

    Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявника надано допомогу та роз’яснення порядку вирішення порушених питань.

    Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян–інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

    Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

    Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органів запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.

    Л.С.Савченко, головний спеціаліст
    юридичного сектору та по роботі зі
    зверненнями громадян апарату
    районної державної адміністрації

    Назад




    23 Червня 2017 09:05
    22 Червня 2017 08:00
    21 Червня 2017 15:34
    08 Червня 2017 12:35
    06 Червня 2017 08:00
    02 Червня 2017 12:34
    25 Травня 2017 11:52
    18 Травня 2017 11:50
    15 Травня 2017 12:38
    05 Квітня 2017 12:04
    24 Березня 2017 16:21
    23 Березня 2017 08:51

    Як Ви оцінюєте Президентські реформи?