Сосницька РДА
    Анонси



















    Дані про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації

    Назад

    Районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування намагаються забезпечити всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених питань.

    За 2016 рік безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 242 звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (197) на 45 звернень більше.

    Зафіксовано 99 звернення на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації ( в 2015 році – 93 звернення), на 6 звернень більше.

    Письмових звернень зареєстровано 75 (2015 р.–111), на 36 звернень менше.

    На розгляд та вирішення через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 66 звернень громадян.

    Найбільше звернень від органів влади вищого рівня надійшло за рахунок роботи Урядової гарячої лінії. Звернення надходили з різноманітних питань. Всі звернення розглянуті та на них надані письмові відповіді.

    За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.

    Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.

    За 2016 рік надійшло колективних звернень – 8. Повторних звернень надійшло - 3. Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

    Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги. Всього у зверненнях було порушено 383 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, аграрної політики, комунального господарства, праці і заробітної плати, транспорту і зв’язку, житлової політики, освіти.

    Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми соціального захисту (61%). Як і в минулому півріччі, громадян найбільше турбували питання надання матеріальної допомоги, отримання субсидії, збільшення державних соціальних виплат відшкодувань коштів на субсидію

    Питання комунального господарства склали 15 %. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.

    У зверненнях громадян також порушувалися питання транспорту і зв’язку (11%). Це в основному клопотання щодо покращення транспортного обслуговування пасажирських перевезень, відкриття нових маршрутів.

    Важливим для громадян залишається вирішення житлових питань (5%). Переважно це клопотання про поліпшення житлових умов, ремонту житлового фонду для пільгових категорій громадян.

    Питання охорона здоров’я (8%) в основному це проблема із забезпеченням медичними препаратами за пільговими рецептами.

    Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань.

    Особлива увага приділяється забезпеченню потреб і запитів найменш незахищених категорій громадян – інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, одиноких матерів.

    Поліпшено рівень аналітичної роботи з вчасного виявлення найбільш суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян.

    Велика увага щодо роботи із зверненнями громадян на місцях звертається при проведенні виїзних приймалень, днів відділів та інших виїзних заходів.

    Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення.

    Для вивчення громадської думки щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування та для запобігання проявів корупції в органах влади та фіскальних органах запроваджено «телефон та електронну адресу довіри», які діють щодня з 15.00 до 16.30.

    Н.М.Воротинська, начальник загального відділу
    апарату районної державної адміністрації

    Назад




    23 Березня 2017 08:51
    15 Березня 2017 15:23
    12 Березня 2017 16:45
    09 Березня 2017 11:04
    23 Лютого 2017 11:38
    15 Лютого 2017 08:36
    13 Лютого 2017 08:31
    08 Лютого 2017 08:34
    02 Лютого 2017 08:33
    30 Січня 2017 08:30
    26 Січня 2017 08:14
    17 Січня 2017 11:09

    Як Ви оцінюєте Президентські реформи?